dinsdag 5 april 2011

Tromgeroffel: een Lieve BlogPrijs!

Trom, trom, trom,
ik won
een BlogPrijs! En nog wel een lieve BlogPrijs!
De jury werd gevormd door de one & only Natasja van 100 en 1 dingen. Neem eens een kijkje bij haar, er is heel veel moois te zien!
Ik voel mij natuurlijk heel vereerd en buig diep van dankbaarheid.
Louis Faurer, Bowing for the Vogue Collection, Paris, 1972
Bij een beetje award horen regeltjes. Dus ook bij de Liebster Blog Award.
De regels
  1. Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest dus) over.
  2. Je maakt een verwijzing naar het blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank hem of haar op zijn of haar blog voor deze award.
  3. Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete (beginnende) blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.
  4. Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.
  5. Het is de bedoeling dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met deze blog in het zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met veel volgers hebben de award niet nodig.
Regels 1 en 2 heb ik gevolgd. De volgende regels pas ik zeer creatief toe door te schrijven dat ik van zoveel blogs geniet dat ik vind dat jullie allemaal een Liebster Blog Award verdienen.
 You are all winners. Maar vooral jij, ja jij!!! - Tjakka!

6 opmerkingen:

La Maison zei

Gefeliciteerd hoor en wat leuk dat je iedereen winnaar maakt.

Liefs
Hermine

dutch sisters zei

Proficiat met de award.

inge zei

haha...geniet maar ...en irdereen geniet nu dus ...kreeg hem vorige week ook, maar ik had niet zo'n vindinrijke reactie ...liet het stilletjes voorbij waaien ...;-)

josé zei

Gefeliciteerd en ja dit ben jij iedereen winnaar maken.Ik kan ook nooit kiesen voor iemand speciaal, jullie zijn mij allemaal even lief !!

Liefs José

Aralu Dawn zei

waaauw, ik ben trots op je!

berthi zei

Gefeliciteerd en een terechte winnaar!