zondag 23 januari 2011

Koekje van eigen deeg

Een heleboel mensen hebben de jongens van Neveneffecten en hun programma Basta op de Vlaamse televisiezender Een (of via De Wereld draait door) misschien al gezien. Vooral de uitzending waarin helpdesks op de korrel worden genomen is hilarisch en onvergetelijk!
Heb je de uitzending gemist? Kijk dan onmiddellijk naar Koekje van eigen deeg [KLIK]. 't Zal lang geleden zijn dat je nog zo gelachen hebt! Neem even de tijd want je MOET tot het einde kijken! De bazen van helpdesks zullen niet gelachen hebben. Maar ik hoop dat de schrik er nu zo in zit dat ze hun werkwijze gauw aanpassen ...
(Enne: maandagavond is er een nieuwe aflevering van Basta)
Nagekomen bericht:
De uitzending is wegens groot succes nu ook ondertiteld in het Engels:

11 opmerkingen:

Annelies zei

Oké het duurde even, maar ik heb vreselijk gelachen !

Bertie zei

De moeite waard om even voor te gaan zitten! Vrolijke dag verder!

Willy zei

Wat lijkt me dat leuk om te doen.
Dank voor dit koekje van eigen deeg.

La Maison zei

Wat een overheerljk koekje van eigen deeg.
Ik stikte er zowat in van het lachen.
Ik vrees dat velen van ons zo'n telefoon gesprek weleens hebben meegemaakt.
Bedankt voor dit smakelijke versnapering.

Liefs
Hermine

Snorresnoes zei

Ik kom niet mee bij, die arme Mathieu! Hahahaaaaaaaaaaaaaa!

st@@rt zei

Inderdaad, ik heb verschrikkelijk gelachen. Ik kijk nooit naar de Belg Dat moet misschien wel veranderen. Toch zijn de Belgen veel vriendelijker dan wij, Nederlanders. Zo'n container was hier in elkaar getrapt, vrees ik Shame on us

berthi zei

Kostelijk! Echt geweldig! De tranen lopen over mijn wangen van het lachen! Ik heb dit filmpje gelijk doorgestuurd!

Dank je voor dit geweldig logje!

Anoniem zei

ik zag hem vorige week ergens langskomen, kostelijk!


marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Janny zei

Wat geweldig om te zien!
Ook ik heb me slap gelachen. Vooral dat einde, hilarisch!
Maar eigenlijk wel jammer dat er iemand van Mobistar voor de gek wordt gehouden die geen invloed heeft op klantendesks.
Hopelijk vertelt hij zijn directie hoe ergerlijk het is om van het kastje naar de muur te worden gestuurd.
Dank je wel voor dit leuke filmpje.
Janny

lupineke zei

Oh wat is-ie geweldig! Ik ben blij met je log, want ik had mijn kinderen er al uitgebreid over gehoord, maar zelf nog niet gezien. Supergelachen, bingo!!

Ine M zei

Geweldig filmpje!!