maandag 21 juni 2010

Bruidsmeisjeszakdoekjes

Helemaal verliefd op deze zakdoekjes die ik zag bij Rob Ryan. Ze zijn bedoeld als een lieve gift van de bruid aan haar bruidsmeisjes.
Ik kocht zelf voor de jute bruiloft van J&A zakdoekjes van het fijnste linnen (niet van jute!!) voor A, haar moeder en haar zussen in het naar lavendel geurende Home Linen Kantkloshuis in Gent. En voor DH kocht ik meteen ook maar deze doos chique linnen zakdoekensigaren voor vaderdag. Dan kan hij ook heel beschaafd een traantje wegpikken tijdens de bruiloft. Of doen vaders dat niet?

17 opmerkingen:

Lida zei

Nee ze pinken geen traantjes weg, maar snuiten met veel omhaal hun neus!! Wat een schitterende zakdoekjes, zal het adres opzoeken en noteren, want die winkel wil ik graag bezoeken! Fijne dag, groetjes
Lida

lheurebleue zei

@Lida: heb een link met het adres toegevogd!

berthi zei

Heel mooie zakdoekjes voor een bijzondere gelegenheid. En het blijft een mooi aandenken.

Ik heb ook een log over zakdoekjes in de startblokken staan... Is dit weer toeval? Wij wonen toch niet om de hoek bij elkaar zou je zo zeggen en toch is het niet de eerste keer dat wij aan hetzelfde onderwerp denken...

Anoniem zei

een logje naar mijn hart, van 't begin tot 't eind. Wat zal dat een prachtige bruiloft worden, met veel traantjes en fijne zakdoekjes om ze in op te vangen.

Anoniem zei

bovenstaand anoniempje is:


Marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

MoniqueB. zei

Goed idee die zakdoekjes, zó chique, ze hebben ze metéén nodig om hun tranen te deppen; ontroerd door zo'n mooi kadoo.

Miriam zei

Mooi zakdoekjes/zakdoeken zeg!

Groetjes
Miriam

Annelies zei

Prachtige zakdoekjes en zakdoeken. Mijn man gebruikt zijn leven lang al stoffen zakdoeken. Voor hem niets van papier.

lheurebleue zei

@berthi: uno sumus animo, we zijn één van geest ;)
@marcella: eens een hankie-lid, altijd een hankie-lid!
@moniqueB: heerlijk winkeltje en verbazend goedkope mooie dingen!
@miriam: zakdoekjes kunnen zoooo mooi zijn!
@annelies: mijn man gebruikt ook alleen maar stoffen zakdoeken. ik verkies ze ook boven papieren zakdoeken.

@nne zei

Er gaat niets boven mooie zakdoeken. Ik ben helemaal verslingerd aan geborduurde zakdoekjes, liefst met mijn initiaal erop. Met vriendelijke groet, @nne

betty prins zei

Ja, vaders pinken ook een traantje weg, daarom een mooi cadeau en heel toepasselijk. Wat een lief cadeau ook voor de toekomstige schoonfamilie, wat zal het een mooi feest worden!

Anje zei

Prachtige gevertjes..... Ik geef, krijg en maak graag zakdoekjes. En de mannen die snuiten toch ook een keer extra hun neus bij de bruiloft, heb ik waargenomen.
Lieve groet, Anje.

Willy zei

Ik dacht even dat ik een zakdoekje nodig zou hebben want ik klikte op een logje van blogpauze en kreeg een blanco blog. Vreemd.
Ze zijn prachtig heel chique.

Elly zei

ze kunnen blij zijn met jou als textielcateraar...mooi allemaal hoor!

Anoniem zei

PRACHTIG en natuurlijk doen vaders dat !!
Beetje stiekempies misschien en zo'n sigaar valt niet op, juist stoer !!;-)

Heel vertederend handwerk !!

mm

josé zei

Wat een leuk winkeltje, en mooie zakdoekjes voor een mooie dag.

En de heren worden ook niet vergeten prachtig!!

En lees ook nog geen duur winkeltje dat vinden wij ook nog een fijn.

Mooi en leuk log, zat dat winkeltje maar in de buurt.

Kon ik over een paar maandjes ok wel gebruiken.

Lia zei

aaaaa the napkin is so so so pretty