zondag 3 mei 2009

Forenzen/pendelaars


Ik ben een forens/pendelaar. Vier keer per week ben ik 2x anderhalf uur onderweg naar en van mijn werk. Dat is zo'n 12 uur per week! En soms levert het de nodige frustraties op zoals vorige week toen duizenden mensen vanwege een ongeluk op het spoor ergens gedumpt werden in een Klein Stationnetje. In een combinatie van gelatenheid & verwarring sjokten ze van perron naar perron. Dat was een paar weken geleden wel anders toen Antwerpen uit zijn dak ging voor Maria in het Centraal Station. Even de verbeelding aan de macht. Heerlijk! Dat zou vaker moeten gebeuren ...

13 opmerkingen:

martine zei

Hier word je toch helemaal blij van.
Fijne zondag.

Bertie zei

Geweldig!!!
:-)))

Annelies zei

Ik heb het filmpje al een paar keer gezien, maar heb het ook nu weer bekeken.
Geweldig dit soort blije acties.

Anoniem zei

Heb het AFgekeken, en dat zegt wat voor mij !!!;-))
Meestal té ongeduldig.

Ja dat zou een mooie invulling geven zo samen in de wachttijd.
DD was vorige week 2 uur later door trein, tsss.

Het ziet er zo vrolijk uit waarom stromen er dan tranen over mijn wangen !!??

mm

(psssst MM kan niet tegen massa dingen. Zelfs bij een drumband staat zij te j... En bij..... té veel om op te noemen:-))

Anoniem zei

ik was hem elders al een tegengekomen en ik blijf het een geweldig leuk filmpje vinden. Leuk dat jij de achtergrond er ook bij geeft, dat filmpje is ook erg leuk om er bij te bekijken.

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Anoniem zei

zo heb ik het nooit bekeken ,ik ben dus ook gewoon een forens...maarmet ov kun je in elk geval nog lezen>>>>>>>>ik ga nu t filmpje bekijken ,ik zie dat ik deze keer t geduld op moet brengen....;))
hilly

Anoniem zei

hartstikke leuke verrassing zeg, prachtig vind ik zoiets
hil

MoniqueB. zei

geweldig!
Er is ook zo'n groep mensen in america die 'spontaan' dingen doen en daarna weer verder gaan.
Zo was er een bandje die alleen in café's speelden en weinig publiek hadden.
Dus 'de groep' had besloten fan te worden, allemaal ALLE liedjes uit hun hoofd geleerd, en waren met 50 man of zo naar een optreden gegaan.
De band flipte helemaal, onder de indruk dat ze een grote groep fans hadden. Het dak ging er af!
Later waren ze wel teleurgesteld dat het niet zo echt was als ze gedacht hadden, maar ze hadden het niet willen missen!
Mensen blij maken is ook een vak! hahahaa.
oh ja, de vloer van het station leent zich uitstekend voor dit vreugdedansje.

MariecusBruyn zei

wauw prachtig!
Mijn dochter staat hier naast mij dat ik het moet doorsturen naar haar meester. wie weet staan ze hier in Turnhout achtereen ook zo te wiebelen :)

Anoniem zei

Geweldig! Dan ken je natuurlijk ook de scene uit "the fisher king", in Grand Central New York: http://www.youtube.com/watch?v=cn9ifIhCIhg

Gr HAS

berthi zei

SCHITTEREND!!! Hier word je helemaal vrolijk van!!!

betty zei

Echt genieten al die blije gezichten (sorry ik loop een beetje achter, ben al dagen ondergedonpeld in Aida)

Kieny The Dutchlady zei

Dit soort dingen hebben we meer nodig. Je wordt er blij van.