woensdag 4 maart 2009

Aandoenlijk


Arme Annabel (1964-2009) is niet meer. Een val in de gracht van het Dierenpark Emmen tijdens een stoeipartij werd haar fataal. Vijfenveertig jaar geleden was ze even oud als dit slaperige kleine olifantje dat ik vond op Cute Things Falling Asleep. Een heerlijke 'feel good'-website die je helemaal kan opmonteren in deze barre tijden ....
(Vind je niet dat het olifantje iets menselijks heeft?)
Ook aandoenlijk: Fashion Baby het nieuwe boekje in de serie Phildar-Marie Claire met 60 breimodellen. Het ligt vanaf deze week voor 7.95 euro in de kiosk.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind olifanten sowieso heel menselijk. Maar dan veel edeler !!!
Ik kijk het filmpje even niet wat ik denk dat het iets té 'feel good' is voor MM in haar tranenmood deze dagen ;-)

Ben zo snel geraakt door deze dieren, zag pas een weesje, zóó sneu, brrr.

Ja, zag het boekje pas op een blog en heb al een paar keer gezocht in de boekenzaken.
Dus nu misschien snel, is hij leuk??
De slofjes vind ik al énig .

mm

MoniqueB. zei

ik had het hart niet om het aan Bridget te vertellen. Ze heeft wat knuffelolifanten...
Jammer dat zo'n dier zo aan haar eind komt.

Anoniem zei

Erg trieste beelden op tv over Annabel. Dit filmpje is lief vooral het laatste stukje.
Ik heb het boekje gisteren in de boekhandel gezien maar niet gekocht.

Annelies zei

Ik ben een keer drie weken in Kenia geweest en was zeer onder de indruk van de olifanten in het wild. ( ook van de giraffen)
Leuk boekje. Er heb uit die serie de knuffeldieren.

Annelies zei

Geen idee wwarom ik "er heb" schrijf, ik bedoel natuurlijk "ik heb".

lheurebleue zei

@mm: het is wel een heel lief olifantje!
er staan heel leuke patroontjes in het boek,
@moniqueB: voor een klein meisje is het helemaal een droevig verhaal!
@willy: ik kon het niet laten het boekje te kopen ...
@annelies: in het echt is het natuurlijk allemaal nog geweldiger ...

Anoniem zei

Wat een vertrouwen in Moeder om zo dicht bij haar grote poten te gaan liggen.

Anoniem zei

Mijn vriendin kwam met dit boek aanzetten deze week met het voorstel om een aantal van die leuke slofjes te gaan breien, waar ik natuurlijk gelijk voor in was maar, probleem: ik kan niet breien! Ik ga het toch voor deze hele gave en aandoenlijke patroontjes proberen.
De dood van Annabel heeft mij ook geraakt, na de beelden op het nieuws werd ze ook een beetje van mij en dat heb ik van veel mensen gehoord. Het is goed om te merken dat zo'n gebeurtenis, zoveel harten raakt.