maandag 1 december 2008

The age of Innocence


Staan ze niet goedgemutst in het gelid, deze flesjes van Innocent? Met hun wollen hoofddeksels hoeven ze niet te kleumen in de koeling.
Elk jaar in december zamelt Innocent met deze ludieke actie geld in om eenzame opa's en oma's een prettige Kerst te bezorgen. Voor elke goedgemutste verkochte smoothie gaat € 0,50 naar het Nationaal Ouderen Fonds. Vorig jaar werden er 44.000 mutsjes gebreid. Misschien moet ik dit jaar ook maar eens mijn mutsje(s) bijdragen. Heb jij er ook zin in? Op de website van Innocent staan patronen.
Ik heb vandaag alvast een flesje gekocht. Ik heb mijn keuze dit keer niet laten bepalen door de smaak maar door de vrolijke uitstraling van de mutsen.

11 opmerkingen:

MoniqueB. zei

Wat een geweldig origineel etiket hebben die flesjes. En met zo'n koddig mutsje zijn ze super uniek!
Suxxes met de actie.

Anoniem zei

Ja leuke aktie !!!

Heb er toen een aantal ingeleverd !!

Heb de flesjes helaas nooit in de winkel zien staan.
Ook kon ik na de aktie geen informatie over de afloop meer vinden. Dat vond ik jammer.
Het is een mooi initiatief . De super oma's waren geweldig.

Heb jij er 1 mét mutsje kunnen kopen !? ;-)

mm

lheurebleue zei

@monique: leuk etiket he! nodigt uit om gekocht te worden ...
@mm: ik heb de foto gisteren met mijn mobieltje in het station van utrecht genomen. en een flesje met muts gekocht. mooi dat jij mutsjes gebreid hebt. als ik tijd heb, doe ik het ook en lever ze in samen met het mutsje dat ik net gekocht heb - wie weet hoe vaak dat mutsje gekocht en verkocht wordt ....

MariecusBruyn zei

Is een mooi initiatief, alleen ken ik het hele merk niet. Maar misschien dat ik wel een mutsje of twee, drie,.... maak en opstuur, is zo'n mooi initiatief!
Zet je je mutsje nog op de foto? Wie weet ziet mijn schoonmoeder het wel staan achteraf in de rekken :p

Anoniem zei

Een paar jaar geleden was er een actie op de stitch'n-bitchdag in Rotterdam; toen heb ik daar ter plekke een mutsje gebreid. In winkels heb ik nooit flesjes met mutsjes gezien. Het ziet er leuk uit op je foto. En de aktie loopt dus nog steeds. Bedankt voor de link.

Anoniem zei

wat een leuke actie van innocence!
ik ga morgen meteen een flesje kopen (het is nog lekker ook)
Judith*

Anoniem zei

Ja, ik had ze op een foto in de krant gezien, in het echt nog niet. Heel goed die link, vooral het aardeitje vind ik erg lief!

Anoniem zei

Leuk, leuk, ik heb ook op de eerste S'nBdag mutsjes gebreid, wist niet dat de aktie nog loopt!

lheurebleue zei

@mariecus: innocence wil een feel-good-merk zijn, duurzaam en ethisch ...
@judith: heb je ze al geproefd? ik vind ze ook erg lekker - en ze zijn nog 100 % natuurlijk ook!
@bertie: ik las net in de Bij-gids dat flesjes+mutsjes ook in de bijenkorfcafe's te vinden zijn.
@betty: inderdaad, dat aardbeitje is heel lief - dat moeten ze natuurlijk op een flesje aardbeiensmoothie zetten!

Anoniem zei

Oh wat een leuke actie, van twee kanten leuk! Ik zou er bijna van gaan breien!

Anoniem zei

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!