maandag 10 augustus 2009

You can never leave


Nog twee nachtjes slapen en ik zie mijn Verre Zoon weer!
Ra, ra, waar woont hij?
Heeft deze stoomboottrui - die ik ooit breide naar een model uit 100 Idées de Marie Claire - bijgedragen aan zijn drang tot steeds weer Nieuwe Verten?Toen was hij een blond knulletje met 'jommekes'-kapsel. Nu een grote vent met lange blonde manen - en de trui is iets te klein ...Mijn hart maakt sprongetjes van blijdschap bij de gedachte hem weer te zien. Bij het afscheid dat onvermijdelijk volgt, zal ik aan de laatste woorden van Hotel California denken:
'You can checkout any time you like,
But you can never leave!'

16 opmerkingen:

Annelies zei

Wat heerlijk voor je. Geniet er ten volle van !!

Corrieneeltje zei

Was en ben nog steeds dol op "The Eagles", vind het heerlijk voor je dat je je zoon weer zult zien en wens je alle geluk van de wereld toe als je bij hem bent, ik vond drie maanden ver weg al vreselijk, dus hoe zul jij je voelen.
Wat een enige trui, die is ook nu nog helemaal up-to-date. Heel veel geluk en plezier Elizabeth, goede reis en kom gezond weer terug.

Anoniem zei

wat vreslijk en wat heerlijk tegelijk..pfftttt..geniet van elk moment samen ,heel veel plezier
hilly

Willy zei

Nu nog maar één nachtje. Veel plezier en geniet van het samenzijn.
Die trui maakt inderdaad nieuwsgierig naar verre oorden.

MoniqueB. zei

Een verre zoon? Lijkt me doodeng. Mijn zoon wil later mijn buurzoon worden. In het huis naast ons wonen, zodat hij nog alle voordelen van ons heeft. Daar hoop ik dan maar op.
Heel veel plezier, knap van je (loslaten!).
mooie trui, trouwens.

Balsemien zei

Hoi Elizabeth,
Fijn dat je je verre zoon weer gaat zien! Geniet ervan. En hoe waar is het citaat uit Hotel California: kippenvel!

lheurebleue zei

@annelies: dat zal ik zeker doen!
@corrie: als je naar de muziek luister wordt je weer helemaal verplaatst naar de jaren '70 ...
@hilly: dankjewel!
@willy: 't is bijna zover!
@monique: een buurzoon! dat zou ik wel willen!!

berthi zei

Enige trui, zuinig op zijn! Leuk om het verschil van maat te zien met de trui/shirt die eronder ligt.

Hele fijne tijd samen!

Anoniem zei

heee niemand aanwezig???loopt zker met dr hoofd in de wolken en t nodige in te halen met zoonlief :))))))))groetjes fijn tijd!!!
hilly

Anje zei

Knuffel 'm maar heel veel en strijk hem vaak door zijn blonde manen. Heel fijne tijd saampjes.
Leuk hoor een 100 ideeën terugblik, heb er ook veel uit gemaakt voor m"n kinders.

Anoniem zei

dat is dus vandaag! Heel veel plezier met het weerzien, Elisabeth

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Tineke zei

Wat fijn dat ie weer terugkomt/ is. Ga maar lekker genieten, hij zal wel veel verhalen te vertellen hebben.

Anoniem zei

Ach mijn reactie van vanochtend is weg !!

Veel inhaal 'knuffelplezier' !!

mm

martine zei

Ik zag dat je er weer was.
Leuk gehad?
Ik vind het altijd heerlijk mijn zoon weer te zien.
Het is heel anders dan met meiden.
( kan ik hier schrijven want dit lezen ze niet)
Martine

lheurebleue zei

@martine: het was heerlijk! mijn zoon woont in een houten huis omgeven door redwoods met in de verte de oceaan. en hij is een uitstekend gastheer die heerlijk kan koken. en het beste is dat hij in september een paar daagjes naar nederland komt zodat we hem gauw weer zien!

Kieny The Dutchlady zei

Hoop dat je er van hebt genoten en mooie herinneringen hebt gemaakt.