zondag 4 november 2007

Oogst



De oogst van Stich'n Bitch 2007. De mohairwol komt van De Schapekop. De kleur paste precies bij de achtergrondkleur van mijn jurk. Ik had weinig contant geld mee en kreeg de wol zomaar op rekening mee. Wat een ouderwets vertrouwen in de goedheid van de mens! Het ajourpatroon voor een driehoekig sjaaltje wordt nagestuurd.
In de stand van mijn Mijn Pakkie An - een verleidelijke schatkamer - werd ik helemaal verliefd op de lederen naainécessaires. Ze waren een beetje te duur - ik heb de verleiding weerstaan en mij getroost met de Assortiment de crochets van het merk Imra.
Nu ik toch in Rotterdam was, wilde ik nog even rondwandelen in Historisch Delfshaven. Op weg reed ik langs St. Mary's Anglican Episcopal Church waar net een British Bazar werd gehouden. Oude dametjes in pastelkleurig twinsetjes verkochten scones, shortbread en verrukkelijke mince meat pies.
Het Oude Delfshaven lag er verlaten bij. Een paar Ethiopische mannen kochten grote zakken meel in de Korenmolen. Een lieftallige zeemeermin huiverde in de koude wind.

Geen opmerkingen: